Marti , 24 Octombrie 2017
Noutati de ultima ora
Acasa » recomandam! » Top 5 alimente care te protejeaza de raceala!
Top 5 alimente care te protejeaza de raceala!

Top 5 alimente care te protejeaza de raceala!

Odata cu inceputul scolii, copiii sunt expusi la tot felul de probleme de sanatate. Pornind de la viroze, raceli si gripe, cei mici se pot imbolnavi cu usurinta daca nu sunt alimentati si imbracati corespunzator. Iata 5 alimente care te ajuta sa-ti protejezi copilul de raceala!

Usturoiul!
Usturoiul face minuni in privinta racelii. Acesta contine alicina, un fel de antibiotic natural care imunizeaza organismul si lupta impotriva racelii. Este recomandat consumul crud dar, daca copilul tau nu suporta mirosul sau gustul usturoiului, il poti adauga si in mancare. Sosurile, salatele sau friptura capata un gust mai bun si mai aromat daca sunt pregatite si cu un catel de usturoi.

Kivi!
Kivi este un fruct plin de vitamina C, cunoscuta pentru beneficiile sale in privinta racelilor. Un kivi pe zi reprezinta o portie de sanatate. Serveste-i copilului tau fructul alaturi de cateva felii de portocala si banana. Cele trei fac minuni in sezonul rece oferind organismului vitaminele si mineralele de care are nevoie.

Patrunjelul!
Ai auzit bine! Patrunjelul este o planta minune, fiind extrem de bogat in vitamina C si in numerosi antioxidanti. Un alt avantaj al patrunjelului este acela ca poate fi consumat si verde si uscat, in toate tipurile de mancare, in toate anotimpurile. Salate, ciorbe, fripturi, toate pot fi imbogatite cu aroma si proprietatile patrunjelului. Invata-ti copilul sa manance verdeata!

Avocado!
Avocado nu trebuie sa lipseasca din meniul zilnic al niciunui copil sau adult. Foarte bogat in acid folic si vitamina E, avocado ajuta la mentinerea nivelului colesterolului si la imunizarea organismului. Avocado poate fi consumat in salatele de legume, in piureuri, supe creme, in sosuri! Avocado are cel mai bogat continut de fibre dintre fructe, putand inlocui cu succes carnea intr-un meniu vegetarian.

Mierea!
Mierea este sanatoasa si gustoasa. Si-a castigat renumele, de-a lungul timpului, in privinta problemelor de sanatate ale gatului, reducand tusea si iritatia provocate de raceala. Mierea este si un antioxidant foarte important, ajutand la imunizarea organismului. Pentru a introduce mierea in meniul copiilor o puteti folosi ca indulcitor la laptele sau ceaiul de dimineata, ca gustare intre mese pe o felie de paine integrala, sau in compozitia deserturilor!

2 comentarii

  1. Patrunjelul m-a dat pe spate! Serios!

  2. Crede-ma pe cuvant ca face minuni! Pacat ca multi isi invata copiii sa manance de la Mc si nu din gradina, verdeata!

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicata. Campurile necesare sunt marcate *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>