Marti , 24 Octombrie 2017
Noutati de ultima ora
Acasa » recomandam! » 3 tipuri de seminte care nu trebuie sa lipseasca din alimentatia copiilor
3 tipuri de seminte care nu trebuie sa lipseasca din alimentatia copiilor

3 tipuri de seminte care nu trebuie sa lipseasca din alimentatia copiilor

Semintele, sau hrana viitorului, nu trebuie sa lipseasca din alimentatia unui copil. Acestea ajuta la dezvoltarea armonioasa, la digestie, la sanatate in general. Bogate in fibre, in calciu, in proteine si vitamine, semintele pot fi consumate in salate, in paine sau pur si simplu pe post de gustari sanatoase si satioase. Dar, sa aflam si noi care sunt cele mai importante tipuri de seminte pe care trebuie sa le consume copiii nostri.

seminte de inSemintele de dovlac
Semintele de dovleac sunt gustoase, sanatoase si foarte usor de achizitionat. Ei bine, ele sunt un deliciu pentru copii si pentru adulti. Contin vitamina E, vitamina C, magneziu, potasiu, antioxidanti, zinc, fosfor. Acestea sunt sarace in grasimi, scad colesterolul, ajuta la digestie si lupta impotriva anemiei – problema intalnita la majoritatea copiilor si tinerilor din ziua de astazi.
De asemenea, semintele de dovleac ajuta si sistemul nervos, combat stresul, insomniile, starile de neliniste. In privinta copiilor, acestea sunt foarte utile in perioada examenelor sau a activitatilor fizice intense.

Semintele de in
Si semintele de in fac minuni in privinta sanatatii copiilor si adultilor. Este important ca cei mici sa le consume pisate sau inmuiate. Puteti, de asemenea, sa le adaugati in salate, in cerealele de dimineata.
Semintele din in ajuta, in primul rand, la eliminarea toxinelor din organism oferind echilibru si energie. Bogate in vitamina B1, in mangan, fosfor, cupru. Acestea sunt ideale pentru afectiuni precum constipatia, colonul iritabil, pentru reglarea colesterolului, a digestiei.
Reprezentand o sursa bogata de acizi grasi Omega 3, semintele de in pot face parte din dieta unui copil inca de la varsta de 1 an.
Adaugati seminte de in in piureuri, supe, in salate sau in iaurturile copilului dvs.

Semintele de susan
Mult cunoscutele seminte de susan sunt recomandate in dieta copilului datorita cantitatilor insemnate de calciu, fibre, minerale pe care le contin. Acestea ofera energie de calitate organismului, vitamina B1, vitamina E, cupru, mangan, zinc si fier. Ajuta la imbunatatirea starii de sanatate, a somnului, previn tumorile canceroase, reduc colesterolul.
Semintele de susan pot fi consumate, cel mai usor, in compozitia produselor de panificatie, in salate sau in dulciuri. De copii pot fi consumate si in cereale la micul dejun.

Un comentariu

  1. Noi cumparam de la plafar tot felul de seminte insa chiar nu am mai gasit de o bucata buna de vreme. Doamna de la magazin ne spunea ca distributitorii nu au mai gasit sau ceva de genul. In piata la Crangasi este un magazin cu tot felul de seminte vrac.

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicata. Campurile necesare sunt marcate *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>