Duminica , 17 Decembrie 2017
Noutati de ultima ora
Acasa » recomandam! » 3 legume care nu trebuie sa lipseasca din alimentatia copilului, primavara!
3 legume care nu trebuie sa lipseasca din alimentatia copilului, primavara!

3 legume care nu trebuie sa lipseasca din alimentatia copilului, primavara!

A venit primavara si iata ca au aparut primele legume de primavara: spanacul, ceapa, usturoiul, loboda, stevia, salata verde etc. Pietele si supermarketurile sunt pline de legume si fructe necesare cresterii si dezvoltarii copilului nostru. Si dupa o iarna destul de saraca in vegetale, iata 3 legume care trebuie consumate de copilul tau, in primavara asta, pentru a fi in forma maxima la scoala si acasa!

Spanacul
Spanacul este o adevarata comoara pentru organismul uman. Contine beta-caroten si luteina. Ajuta la imbunatatirea vederii, la detoxifierea organismului si ofera energie maxima copiilor in crestere. Spanacul se poate consuma inca de la varsta de 5 luni, fiind extrem de benefic pentru organismul uman.
In cazul in care copilul dvs. se simte respins de aspectul mancarii de spanac, ii puteti aduce aminte de Popey Marinarul, si de beneficiile pe care aceasta leguma i le poate aduce.
Ca mod de preparare, acesta poate fi gatit cu lapte si usturoi pisat marunt, sub forma de piure. Un ou ochi, alaturi de spanac, reprezinta o adevarata portie de sanatate pentru copilul dvs.

Urzicile
Urzicile fac minuni in privinta organismului uman. Imaginati-va cat de necesare sunt ele pentru organismul unui copil plin de energie. Pline de vitamine (A, B2, C, K), de aminoacizi, de saruri minerale (calciu, fier, magneziu), acestea sunt utilizate atat ca plante medicinale cat si ca legume pentru mancare.
Cateva dintre beneficiile acestor plante sunt combaterea anemiei, detoxifierea organismului, stimularea metabolismului, echilibrarea sistemului de aparare al organismului, vitaminizarea acestuia.
Acestea pot fi consumate sub diferite forme. De la piureuri cu lapte, la tocanite cu usturoi si mamaliguta si chiar in salate.

Salata verde
Salata verde reprezinta o alta minune a gardinii de legume. Gustoasa si sanatoasa, aceasta nu trebuie sa lipseasca din alimentatia unui copil, primavara. Leguma contine foarte multe vitamine (C, E, B6), nutrienti cheie, fibre, fier, potasiu si fosfor.
Salata verde ajuta la detoxifierea organismului, la echilibrarea tranzitului intestinal, la vitaminizarea organismului.
Este recomandat consumul sau in stare cruda, sub forma de salata cu ceapa verde, marar, ulei de masline si putina zeama de lamaie.
In primavara asta, salata verde trebuie consumata zilnic de copilul tau. In cazul in care aceasta nu il tenteaza pe cel mic, puteti adauga in salata si cateva cuburi de branza si un ou fiert tare, taiat felii, sau bucatele de piept de pui fript.

Pont! Daca copilul dvs. refuza sa manance legumele verzi, puteti sa le maruntiti si sa le adaugati in tocanite sau in supe!

 

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicata. Campurile necesare sunt marcate *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>